beemerfanatic Skrevet Mars 12, 2011 Skrevet Mars 12, 2011 Noen som vet hvordan man man redusere dette på en eldre e34?
takaasen Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 bytte til nyere typer dyser. lukas dyser bråker litt mindre, har også montert ford racing dyser på et par bmwer lager mindre lyd di også. båker dine dyser så fælt da?
Eirik nils Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 Kjør et par tanker bensin med drivstofftilsettning for rens av innsprøytnings systemet det har virket for meg:-)
beemerfanatic Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Skrevet Mars 13, 2011 planen er å selge bilen,så å koste på noe er ikke noe jeg vil prioritere. Hører absolutt ingen ting fra vippene,men syns det er for jævlig å høre på dysene. ja de bråker en del.. noe spes tilsetning??
beemerfanatic Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Skrevet Mars 13, 2011 men hjelper dette for tikkingen eller bare renser det? Skulle tro de trengte smøring:-P
Leo Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 Dyserensen har vel begge funksjonene, hvis jeg ikke tar feil Fyll på tanken og kjør en litt lengre tur - så for du vurdere da om det ble bedre Det er en billig invistering - 100 lapp +- spørs på merke og hvor en kjøper.
hao Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 planen er å selge bilen,så å koste på noe er ikke noe jeg vil prioritere. Hører absolutt ingen ting fra vippene,men syns det er for jævlig å høre på dysene. ja de bråker en del.. noe spes tilsetning?? Er vist Har aldri hørt om at dysene kan tikke. Hvordan hører du forskjell på det og ventiler? Har satt inn ny motor (M50) der det tikket veldig de første gangene etter oppstart, men etter 3-4 starter og varmkjøring gikk dette over. Trodde det var ventilene men kan det da ha vært dysene?
beemerfanatic Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Skrevet Mars 13, 2011 m50 har vel pushere, er vel derfor.. m30 har vipper,så de tikker hvis klaringen blir for stor. hører jo om lyden kommer fra dysene eller fra vippene;-) men får prøve en god tilsetning tror jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå