titansølv Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Skal oppgradere stereoen i bilen min, men har lite erfaring med bilstereo og vil helst ikke klusse til noe. Har så og si alt av komponenter bortsett fra eventuelle strømtyver og småledninger som må til. Bil: BMW E60. Noen her som kan anslå et prisestimat av jobben slik at jeg ikke blir flådd helt inn til skinnet? Det som skal gjøres er: Montere en Blaupunkt THA 555 pnp i bagasjerom. Trekke forlengelseskabel fra hovedenheten i dashbord bak til forsterker. Montere bilspesifikt adapter. Montere og koble til en kondensator mellom batteri og en Dynabel monoblokk. Monoblokken er montert bak på en JBL subkasse og står ferdig fiksert i bagasjerommet. Koble ferdigmonterte DVD-nakkestøtter til strømkilde (enten fra under setet eller hente strøm en annen plass). Strekke signalkabler fra DVD-nakkestøttene under setene og bak til forsterker. Høytaleroppgraderingen tar jeg meg selv av. X-ion 200 og 100. Her er to fantastiske diy som to andre brukere har tatt seg tid til å legge ut: viewtopic.php?f=10&t=105004&hilit=e60+stereo viewtopic.php?f=10&t=176291 Noen som kan ta jobben privat eller henvise meg til en butikk som monterer bilstereo til en grei pris? Er i Telemarkområdet frem til Torsdag. Frem mot helgen vil jeg befinne meg i Oslo/Drammen om noen her kan ta jobben. Gjerne ta kontakt. Helst email eller pm først, men mobil går greit det og. pclien@hotmail.com Tlf: 915 13494 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå