fox racing Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 får ikke start på min e 36 96 mod. 318 var og vasket i går og bilen var død etter på skrur på tenninga så får jeg lys i panelet men ikke noe klikk fra starter prøvde trill start men startet ikke ? hadde nesten samme problem en gang tidligere men da var starteren inn ett lite sekund mellom hver gang jeg prøvde etter ti førsøk startet den og gjort det til nå. trodde det var startmotor eller rele men da vill den ha startet ved trill start. kan det være tenningslås eller noe ? har noen vært borti noe lignende tidligere? den oppfører seg som om det hadd vært automat gir og ikke stått i park. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fox racing Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2011 når jeg en setter på tenning hører jeg en mumrelyd fra innsugsmanifollen som fortsetter 20 sek. etter jeg slår av tenning i gjen er det normalt da tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 sliter med akkuratt samme problem på 730en min summe lyden er tomgangs controll ventilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fox racing Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 etter 4 timers skruing med startern og feil søking så viste det seg at det var byttet tenningslås en gang i tiden så under ratt stammen lå det en rund dings med kobber viklinger med to små ledninger som hadde en løs kontakt koblet den sammen og hørte ett klikk og bilen startet endelig kjøpte verktøy og bukker for seks hundre kroner i dag snakk om bort kastet penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå