LaStrada Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Heisann! Tenkte jeg skulle bytte forsterkeren min i min 523IA 97-modell, men jeg finner den ikke! Den ligger ikke i bagasjerommet i det hele tatt. Demonterte alt av deksler i går for å lete etter den, men fant den ikke. Har skjønt at den vanligvis ligger ved lykta på venstre side, men der er det tomt for "elektroniske bokser". Bytta høyttalerne bak og så at ledningene gikk framover så det fikk meg til å tenke på at forsterkeren kanskje ligger foran i bilen eller integrert i spilleren min? Etter litt googling ser jeg at flere har hatt det samme problemet med å finne forsterkeren. Har sånn spiller: En løsning på problemet er selvfølgelig å splitte høytalerledningene ved høyttaleren og sende signalet bak til en ettermontert forsterker og så sende signalet fram igjen, men vil gjerne gjøre det rett fra forsterkeren... om jeg finner den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Kan dette hjelpe viewtopic.php?f=10&t=182828&hilit=forsterker+e39 Eller denne viewtopic.php?p=752485#752485 Søkte på forsterker E39 og fikk flere tråder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå