Beivakongen Skrevet Mars 28, 2014 Skrevet Mars 28, 2014 Ja ligger ann til det nå,men skjønner ikke hvor kjørecomputeren får sin info fra for den viser rett ang mil jeg kan kjøre på antall liter bensin som er på tanken?
mege34 Skrevet Mars 28, 2014 Skrevet Mars 28, 2014 it's magic ! nei aner ikke. men funker an så funker
mege34 Skrevet Mars 28, 2014 Skrevet Mars 28, 2014 har du hatt utav tankmåler i dash og sett på den?eller kjørt instrument cluster test og sett at den går helt til topp då?
Beivakongen Skrevet Mars 28, 2014 Skrevet Mars 28, 2014 har du hatt utav tankmåler i dash og sett på den? eller kjørt instrument cluster test og sett at den går helt til topp då? Ja har hatt den ut og bytta med en brukt jeg kjøpte på Koed.Kjørte sånn test tidligere å da stoppa den på 20liter så da tengte jeg at det måtte jo være tankmåleren i dashen som juksa men.... Er vell liten sjanse for at begge viserne jeg har har samme feilen og stopper akkurat på samme sted
mege34 Skrevet Mars 28, 2014 Skrevet Mars 28, 2014 nei det høres jo litt merkelig ut, du kan jo kjenne lett på den med hånden mulig den sitter litt tregt, men sjangsen for det er vell heller liten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå