kje Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 Har nettopp heist ut denne 2-literen fra bilen min til fordel for en større motor. Motoren har vært i drift frem til dette uten noen problemer og har gått omlag 230.000. Blant annet har jeg skiftet toppdekselpakning, løpehjul, reim og selvfølgelig jevnlig skift av plugger, filter og olje. Ved siste oljeskift ble det tilsatt QMI motorrens. Det er brukt Castrol Magnatech 5w-40. Jeg har også en Getrag manuell girkasse til denne med nesten ny clutch. Komplett Siemens ledningsnett følger motoren. Har også en ferdig chippet hjerne. Kom med bud eller spørsmål i tråden eller på pm. Like før den ble heist ut av bilen for vel en uke siden: På vei ut av bilen: Slik den står nå klar for avhenting: Har masse deler til e34 utenom dette. Plukket fra hverandre en komplett 525ia i vinter og har en del deler jeg har plukket av en 520i. Deriblant 2,5l automatkasse m/oljekjøler og 2l mellomaksel og bakstilling...
kje Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Skrevet Mars 14, 2011 Måtte bare litt i tenkeboksen Om du kan hente den i nærmere fremtid kan du få den for 3500,-.
kje Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Skrevet Mars 26, 2011 ka ska du ha for 525 ia mellomakselen? Beklager Jeg måtte benytte bakre del av den selv for å få mellomakselen fra 525i til å passe ia differensialen. Retter teksten med en gang...
trond525 Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 heia.har du ligende ledningsnett med vanos til e34?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå