Oddy93 Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 Heisann! Det har skjedd litt av hvert med lysene mine, det begynte etter vi fikk bilen igjen fra gjenoppretting, så jeg sitter her med haynes og prøver å finne ut av det Men dog, jeg er 17 år og stresser sykt med dette her med feilsøking. Spesielt elektriske komponent. Dette er forsåvidt det som ikke henger helt på greip: Instrument lys Hovedpære høyre lykt (Bremselys funker dog) Ryggelys, venstre lykt Vet ikke om lyktesenkeren fungerer (?) Skiltlys Nærlys på venstre lykt Mangler noen pærer i dash til ene grøftelys (Har ikke grøftelys montert, men har bryterne) Det er også slik at oljetrykk og bensinmåler peiler fram og tilbake til tider ukontrollert, dette viser seg da å være en dårlig kontakt Jeg lurer også på hvordan den lykte senkeren fungerer [Edit] Her er noen bilder av kaoset. Hva er denne blå ledningen til?
Markus E30 Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 Lyser lysa på venstre side når tenninga er på eller når den ikke er det?
Oddy93 Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Skrevet Mars 15, 2011 Når tenninga er på så lyser det på full lys, parklyset er vel det som ikke fungerer! Men langlys osv. fungerer helt fint. Samme med baklysene, baklyset i seg selv fungerer ikke, men bremser jeg så fungerer det helt fint
Oddy93 Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Skrevet Mars 15, 2011 Bare til å hagle inn med tips! Så tar jeg og sjekker til helga, bor ikke hjemme, så får bare gjort noe i helgene!
Markus E30 Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 Men de bildene det bare lyser på ene sia, da er tenninga av?
Oddy93 Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Skrevet Mars 15, 2011 Den er på, ser sånn på rpmet iallefall hva har dette å si da?
Markus E30 Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 For det er sånn på min når den er av. Det er grønn overledning
Oddy93 Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Skrevet Mars 16, 2011 Den har fungert helt perfekt før, men etter min bror knuste den i fjellveggen og jeg fikk den igjen fra verkstedet så har alt vært fucket. Blir bare et ork å levere den tilbake dit, stoler ikke på de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå