martinsladde Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Skrevet Mars 15, 2011 Ikke for å være frekk, men jeg tror kanskje du burde vurdere å droppe dette, hvis en spylervæsketank allerede gir deg problemer, som Espen her allerede har nevnt. Den tanken blir antakelig det minste problemet ditt på en EU kontroll, hvis du møter opp der med snurre under panseret Du skal ha over snittet greie på bil, for å turbokonvertere en bil, og det koster fort en 15 lapper i alt av deler og utstyr du trenger. Det er ikke "bare å slenge oppi en turbo" og vips, 200 hk.. Søk litt på forumet her, så finner du hvertfall èn tråd om m40 med turbo. Ikke vet jeg om du har god greie på bil eller ikke, men du skal kunne mer enn å skifte dekk og fylle på spylervæske for å gjennomføre dette. Bare en tanke fra min side. Men lykke til a! haha xD har skrud bilcrossbiler og rallycross biler i 3 år nå så har nok greie til o klare noe sånt, noe tull blir det sikkert men dem som gir seg er en dritt;)
Espen02E30 Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 Nå er det ikke lov med turbo i bilcross og rallycross vel, så sååå god erfaring er det vel ikke å banke skjermer på bilcrossbiler Men jeg tviler ikke på at du ikke får dette til om du vil, men du burde sjekke litt hvordan andre har gjort det samt planlegge litt så gjør du det nok på halve tiden. Som sakt, monter turbo nedover så slipper du å flytte batteri og denne omtalte spyletanken
M|Fjeld Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 Les denne så får du innsikt i hva som kan gjøres E39 316i turbo prosjekt
Hauso Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 Nå er det ikke lov med turbo i bilcross og rallycross vel, så sååå god erfaring er det vel ikke å banke skjermer på bilcrossbiler Men jeg tviler ikke på at du ikke får dette til om du vil, men du burde sjekke litt hvordan andre har gjort det samt planlegge litt så gjør du det nok på halve tiden. Som sakt, monter turbo nedover så slipper du å flytte batteri og denne omtalte spyletanken +1
martinsladde Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Skrevet Mars 25, 2011 jaja fant jo turbo manifoild da var bare et kjapt søk på ebay;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå