Rekordstv Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 E30 325i Touring 90mod Følgende: svart taktrekk m-tech 1 ratt og grikule skinn bakete og dørtrekk(samme som 4 dørs) Mellomaksling til manuell girkasse pedalsett med hoved-clutsjsylinnder (og slanger mellom hovedsyllinder og girkasse?) festene til støtfanger fram(facelift, stålfangeren) orginale hjul med ok vinterdekk(må være i trøndelag) kontakt på pm eller 92456107 Ørjan
Rekordstv Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Skrevet Mars 14, 2011 hm, er litt usikker på den. vil helst ha fra 325i
bmwelsk Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 ja ok.. men kan være det er likt.. den ligger nå her hvertfall hvis du ville ha den
Jørgen Lie Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 Hvor holder du til? Jeg får snart dørsider i skinn fra 4dørs E30.! De skal selges siden jeg har 2-dørs
Rekordstv Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Skrevet Mars 16, 2011 3 mil sør for trondheim er det til el ruter?
Jørgen Lie Skrevet Mars 17, 2011 Skrevet Mars 17, 2011 Usikker faktisk. Så ikke så nøye på de i går, lasta de kun inn i bilen, men skal sjekke etterpå når jeg får tatt de ut? EDIT: Vært ute og sjekka nå. Panelene har hull til vindus-heis ja, men er ikke disse bare plugget med en plastplugg om det er el-vinduer? De så meget bra ut, bort sett fra et lite hull, på str med neglen på tommelen min, heelt nede på den ene sia bak!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå