Howrd Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 Kjøpte for ca et år siden ei 325 forstilling ment for prosjektet mitt. På den sto det påmontert supersport 60mm fjærer med tilhørende dempere. Ettersom jeg ikke hadde bakfjærer og dempere av samme sorten, kjøpte jeg meg et nytt senkesett. Så nå selger jeg unna 2stk dempere og fjærer av typen supersport, altså kun frem! Senker 60mm, og er beregnet for 51mm fjærben. Dempere er merket med årstallet 8/2008, og har ligget umontert i mitt eie i ca 1 år. Har også testet demperne, og de er 100% Fjærer er også 100%, men merkingen ble litt dårlig (fortsatt synlig) etter en vask. Fin for noen som kanskje har lekk dempere eller rustne fjærer av samme typen sett. TUV papirer finnes på nett, fant ivertfall for ei lita stund sia, så kan evt være behjelpelig med det. Selges kun komplett til HBO 500,-
Howrd Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Skrevet Mars 13, 2011 Da har jeg rota i papirene: http://www.e30-forever.de/abes/uploads/t15076.pdf
Howrd Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Skrevet Mars 15, 2011 Opp Kan også kombineres med 40/40 senk om det er fra samme merke og du vil ha 60/40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå