Huricane Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 Heisann . Jeg har en 2003 325 IX sedan som jeg nettop monterte hengerfeste på . Etter at det elektriske til hengerfeste ble montert har jeg mista endel lys . Har ikke lys i knappene til varmeapparatet . Har kun ett kjørelys . Hvis jeg har på kjørelys og grøftlys og blinker eller prøver langlys så slår grøftlysene seg av . Hvis jeg har hovedlys bryter slått av, så virker der kun ett fjernlys, og dette er på motsatt side av det ene kjørelyset som virker . Noen som har noen formening om hvor feilen kan ligge ?
todleif Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 Originalt som er beregna for bilen eller billigt uoriginalt som bilen ikkje liker? Er bilen programert om? (eg veit ikkje om den må det)
vidar73 Skrevet Mars 14, 2011 Skrevet Mars 14, 2011 Regner med at du koblet deg fra sikringsboksen,og ikke rett fra ledninger i baklys som man kunne gjøre på eldre biler... Uansett om du har gjort det riktig burde det virke.og du trenger ikke programere noe.
Huricane Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Skrevet Mars 20, 2011 Alt skal være koblet etter tegninga jeg fikk med. Man stjeler strøm fra baklysene, men dette blir jo bare styrestrøm, grunnet at der er nytt rele til dette kitet
F10 Skrevet Mars 21, 2011 Skrevet Mars 21, 2011 Originalt ledningsnett blir levert med egen styringsboks (lysmodul som styres av bilens lysanlegg) - i allefall på e39. Stjeler du (styrings)strøm fra andre steder, kan du få feilmeldinger på computeren og du får heller ikke melding om defekte pærer osv. Har du PDF, vil heller ikke den kobles ut. Og - med originalt ledningsnett får du 13-pol kontakt. Mye bedre! Nei, livet er ikke så enkelt som avholdsfolk vil ha det til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå