mr.nils Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 hvordan er plass i staajonsvogna i e36? til barne vogn og familiebil? noen så har hatt eller vet om d e grei familiebil? tips:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusea Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 plassen i kupèn er veldig bra, god plass til de baki, men bagasjen er jeg ikke fornøyd med! må legge ned setene for å få buret til bikkja, men får slått opp setet når buret er inni bilen. Også lengden er jeg ikke fornøyd med, får inn langrennskia mine inni der som er 206 cm lange, men da sitt jeg med skituppa i albuen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Ville heller satset på en E34 for ditt bruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 eller E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.nils Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2011 ja d jeg o tenkte på egentlig e39. har e34 i dag. så vill helst ha prøvd noe nytt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.nils Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2011 og takkar for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå