Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

felgene passer perfekt som vinterfelger, har sittet på e39, og kler bilen fantastisk. dimensjoner har jeg ikke sjekka opp, men vet at felgen er 205, 16"per dags dato står det noen slitte sommerdekk på felgene, der to av dekkene må byttes.

bare å komme med bud, vis jeg sier minstepris er 1500,- så får dere bare by etteerhvert.

ser helst at felgene blir hentet men om det er vanskelig er frakt mulig, men det kommer i tillegg til pris

hadde ikke bedre bilder for handen, men mener de illusterer godt hvordan de ser ut og hvordan de passer bilen

send veldig gjerne mail dersom du har lagt inn bud på felgene da jeg dessverre ikke er særlig flink til å stikke innom bimmers siden..

joergen_w@hotmail.com

smlh2uda7r5z6852muko.jpg

075y8jnrde6k8vhakvev.jpg

mf3mte9gjhyb71weiwlt.jpg

Skrevet

bump, kom med bud, alt er interressant da de bare ligger her å støver ned, kan legge til at felgene ser veldig flotte ut, ikke noen skjemmende skader eller noe

Skrevet

noen som har en liten anelse om hva jeg kan kreve for felga, har ikke aning for mye de er verdt, noen som kan gi meg en pris jeg kan "operere med" skal legge de ut på finn.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...