andre-bmw Skrevet Mars 14, 2011 Skrevet Mars 14, 2011 Her har du en (e36 coupe 1993) som vekker oppmerksomhet. Det jeg har bytta: MOTOR: -2 Cam drev -Veiv drev -Reg kjede -Reg kjede strammer -3 reg kjede skinner pluss en som holder kjede på plass mellom begge cam drevene. -10 stk Strekk bolter til toppen. -Toppakning. -Pakkning til bånnpanna. -Topp deksel pakkning. -Eksos manifold pakkning. -Insugs manifold Pakkning. -Ånding slange fra topp dekslet. -Alle pakninger til kjøle systemet og en slange. -Termostat. -Vannpumpe -Slange til tomgangs regulaturen. -Slange fra bensinstrykksregulatoren. -Vakum slanger. -3 reimer til kjøle vifta,vann pump, AC kompresoren, dynamo og div. -Strammer til reimene. -Alle pakninger til innsuget. -Kobber hylser senterbolt hullene. Interiør: -Har OMP rally ratt forlenger hylse og med omp rattnav. U/omp ratt. -Svart org m3 seter strøkent. -M3 gir og brekk mansjett. -M3 stripette armlene. Elektrisk: Pioner spiller med CD, sd, ipod, line-in koblig og USB. Noe større høytalere enn orginalt. Du får med deg 350W rørbasser, 350W forsterker, 2stk større høytallere med inne byggd sub, og stereo lednings kit. Lakkering: Sandblåst, pusset, og omlakkert grillen. Og om lakkert falger foran. For med deg noen dl med lakk om du vil. Hjul: Sommer hjul: 17" skjeldene M3 felger, så å si strøkene. Greie sommer dekk. Vinter dekk: 15" felger. Holder i noen år til. gt2 bak spoiler, on ny lakkert grill. full sterion med pioner usb og line-inn kabel putt. gått ca 280.000km, halv overhalvt motor. 49.000,- Vurder pris og gi bud! Betallt årsavgift på kostet nesten mer enn det jeg ga den for... PS: 19" M3 felgene på siste bildet skal selges for seg. Blir montert 17" m3 felger istedet. DETTE ER MONETER og mye mer, ca10.000 kr i deler på motor Sommer hjulene
andre-bmw Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Skrevet Mars 14, 2011 318IS 16V 145hk, ++ med green filter, rustfritt grenrør og alle pakninger er byttet, med div masse annet Har en drit lang liste på hvor mye jeg har gjodt på den Jeg selger den for så lav pris på grunn av at jeg vil bli fort ferdig med den. Får også med fine org m3 felger med brukbare dekk ikke bilige felger for å si det sånn Denne bilen ligger i nes/akershus/årnes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå