janerrn1 Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Tenkte jeg bare skulle legge ut noen bilder av bilen jeg kjøpte igår:) har planer om å starte et prosjekt nå i nærmeste tid. Men vet ikke hva som blir gjort enda. Blir ihvertfall til at jeg skal ha M-tech fangere rundt om, senk og nye felger. Må også gjøre noe med interiørlistene ser jeg, det som sitter i nå er "tre". Tror det blir pianosvarte lister. Kjøpte den av en bekjent som har eid den siden 2001, han har altså hatt den i 10 år. VELDIG godt bevart bil, alt er som det skal og bilen er god å kjøre. Ganske grei kilometerstand også, som er 167000. Rust finnes ikke i det hele tatt, bilen har vært vinterlagret mesteparten av tiden med unntak av noen få sesonger. Kommer flere bilder med bedre kvalitet om et par dager! Utstyr: Vehicle information VIN long WBADM31060GR00248 Type code DM31 Type 523I (EUR) Dev. series E39 () Line 5 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine M52/TU Cubical capacity 2.50 Power 125 Transmision HECK Gearbox MECH Colour TITANSILBER METALLIC (354) Upholstery STOFF FLOCK/ANTHRAZIT (F6AT) Prod. date 1998-09-03 Order options No. Description 302 ALARM SYSTEM 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 428 WARNING TRIANGLE 438 WOOD TRIM 441 SMOKERS PACKAGE 464 SKIBAG 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 540 CRUISE CONTROL 666 RADIO BMW BUSINESS CD 842 COLD CLIMATE VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 888 DANISH/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET 896 DAYTIME LIGHTS FUNCTION 925 SHIPPING PROTECTION PACKAGE Series options No. Description 520 FOGLIGHTS 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerrn1 Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 Hvis noen skulle hatt noen fine sommerfelger liggende til denna så send pm:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerrn1 Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 Hvordan tror dere det hadde blitt med interiørlister i samme farge som bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Interiørlister i sølv er knall! Gir liksom et lysere og penere preg over kupeen. Har sølvlister i bilen min, og er veldig tilfreds med det. Go for it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerrn1 Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 Da spørs det nok om ikke jeg gjør det:) hvor mye tror du det vil koste hos lakkerer? Tror ikke jeg tar sjansen på å prøve selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Har ikke snøring, men det blir nok fort et par lapper på et verksted. Få en kamerat som er litt stø på hånden til å gjøre det evt. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Pen bil dette. Ralph her på forumet har en sølv E35 med sølv lister invendig, dog med lyst intriør som er et must om man skal ha lyse lister, syns nå jeg. Link til Ralphs bil viewtopic.php?f=6&t=93679&start=75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Jeg mener sølvfargede lister passer udmerket i mørk bil også. Det er jo ikke et must med lyse sølvfarger. Du kan velge deg en litt mørkere farge også. Eller denne. Er vel titan-farget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerrn1 Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 Det ser bra ut med sølvfargede lister synes jeg, men tror faktisk at svart ville sett enda bedre ut:) Er litt usikker enda, skal kikke på flere bilder før jeg bestemmer meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerrn1 Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 Tenkte jeg skulle fått litt lyd i den også, men har dårlig erfaring med det fra før av gitt, altfor mye lyd! Noen som kan anbefale noe? Har kikket på: http://www.schmiedmann.no/427/produktId/7182.htm http://www.schmiedmann.no/538/produktId/11563.htm http://www.schmiedmann.no/538/produktId/6808.htm Åssen ville lyden blitt med noen av disse? Har lyst på rå lyd, men orker ikke noe som jeg hører altfor godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Du får nok ikke noe mere lyd bare med en bakstuss på bakpotta. Muligens vil du få en hvesende lyd med den øverste du linket til. Du må nok gå for å skifte hele potta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerrn1 Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 Stemmer:) trodde det blei noe annerledes med bare stuss jeg. Bytta ut hele potta på gamle e36'n, men blei noe jævlig bråkete rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Er jo forskjell fra leverandører imellom også da. Ser mange skryter av Eisenmann. Jeg for min del synes det er grusomt dyrt, og ikke verdt det. Jeg har bestillt bakre eksos fra ac schnitzer, og er spent på hvordan det blir hørendes ut. Er mest ute etter "looken" jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerrn1 Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2011 Hvor mye måtte du gi for eksos fra ac schnitzer da? Er vel rimelig dyrt det også Har lyst til å få gjort noe med cdspiller opplegget også, kikka på gs der hadde de en sånn multimediainnsats som passer rett inn uten å måtte skjære i noe etc. Men prisen var rimelig stiv, noen som veit om noen billigere alternativer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå