x25Touring Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Som topic sier så lurer jeg på hvordan dette byttes? Ser det sitter en slags bøyle rundt det, som det er noen kabler klipset til. Er det bare å skru av den, og så bytte det. Eller er det mere til det enn som så? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Her er til E46 http://www.bimmernorway.net/viewtopic.php?f=3&t=73 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 Takk for det, men den var til tenningslås...... Jeg lurer på bakstykket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
habj Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Gå på Google. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 Fant ut av det, var bare å skru av den "bøylen". Så kunne jeg skru løs bakstykket som sitter med 2 stk bitte små skruer. De sitter bak en liten rød prikk med maling man må skrape vekk. Etter det vare det barre å bytte rundt til det nye bakstykket, og sette det sammen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå