Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grunnet opphør av denne aktuelle boltsirkelen i min bilpark, vurderer jeg å selge et sett med 7x17" Compomotive MO5 4x100 ET30. Noen små lakksår/hakk på felgkanten, men ellers er alle felgene i god stand. Sitter 2 gode og 2 dårlige 215/45-17 dekk på.

SOLGT

Dette er de aktuelle felgene:

e1cm2y71962niqvsl1es.jpg

Ta kontakt her i tråden, på pm, tlf 92043425 eller mail: beamer323@hotmail.com

Skrevet

Og jeg har naturligvis havnet opp med den smaleste utgaven, hehe 8)

Flotte vinterfelger da hvertfall :wink:

Er åpen for realistiske bud.

Skrevet

Har fått bud på 4500 nå. Synes kanskje det er litt lite for kvalitetsfelger, men det jo en start på budrunden om ikke annet :)

Skrevet

Holder til på Nordmøre, nærmere bestemt Halsa kommune :)

Går sikkert godt å sende med Posten evt. De har følgende takster:

< 10kg: 160,-

10 - 25kg: 239,-

25 - 35kg: 318,-

Ser for meg at man kan pakke de to og to, og at det da blir 2x318,- i frakt da jeg går ut i fra at vekten pr. pakke vil overstige 25kg inkl. emballasje. Kan alltids sjekke nøyaktig vekt, ikke sikkert det blir over 25kg.

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet
Jeg trenger felger fort, så om du selger dem for 4000,- så kjøper jeg dem :)

For 4k er det vanvittig mange andre som også ville kjøpt dem :wink:

Har to seriøst interesserte akkurat nå, og tilbudsprisen er 5k ved hurtig avgj. Førstemann til mølla, eller bud over 5k.

Skrevet
se det. hvordan er det med klaring til caliperene? har en e30 med big brakes foran så lurte på om jeg fikk på disse felgene?

God plass inne i disse felgene ja. Eikene er bl.a. formet på et sånt vis at den sluker store bremser/calippere. Har ikke noen eksakte mål, men kan alltids prøve å finne ut mere nøyaktig dersom det er ønskelig.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...