H_c Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 jeg holder NUH på med en KONGE artikkel om e30 til neste fahrfreude, og trenger to tre bilder av biler.. de må være i høy oppløsning, OG jeg trenger tillatelse fra fotograf for å bruke dem!! SÅÅÅÅ!!! er det noen som i løpet av et par timer kan finne to tre bilder til meg? så kommer dere i bladet! jeg trenger en m3, og et par vanlige uten breddinger etc.. KJAPPA PÅ!!! Evt om noen kunne tipse weenås klanen om denne threaden og be dem svare, vet de har noen gromme eksemplarer der oppe.. HEHEH, på forhånd tusen takk.. -H_c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 du kan få et par av min hvis du vil ha? Anders (jaas) sin gamle 345i med originale BBS Lm.. Har høyoppløste bilder tatt aav knallflink fotograf. Send pm med mailadresse hvis du vil ha.. Mvh Joachim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 gofaster@start.no jeg vil kun ha et bilde av den, et der det IKKE står 345... se hva du finner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 funker detta? mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 din mail adresse H_c ?? Mvh Wenås "klan leder" haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 adressen står over her jo.. gofaster@start.no men jeg sender inn om ti min, det som ikke har komt inn til da blir ikke med.. Og det kommer til å stå "arkivfoto" som bildekilde. håper det er ok for dere.. jeg tar med den hvite som ble postet her og, den var grom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 sånn, da var ti minutt gått. takk skal dere ha gutter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 sender mail nå, er det for seint så får det bare våge seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 sendt deg mail nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 hehe, skal se på dem da.. kanskje jeg slenger dem med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 weenås bilene er med! Har ikek fått mail fra deg Joachim.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 fikk mailen i retur av en mystisk grunn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 mailen var for stor til at du kunne motta den ser jeg.... samma kan det være.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå