trimchip Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 BMW M3E30 Motor. US 1987 mod S14 motor og gearkasse. Fikk denne i bytte for en del år tilbake siden. Har lite historikk om motoren men kan kort oppsummere det jeg fikk fra tidligere eier og har konstatert selv: Motor i bruk over noen år,ulyd i motor – lett bankelyd ved oppstart. Motor demontert fra bil. Jeg har åpnet motor og konstatert slitte veivlager. Det er ikke noen skader på motor ut over dette etter hva jeg kan se. Det medfølger paknings sett, topplokksbolter, nye veiv og rammelager filter og tennplugger. Motor, girkasse og deler selges under ett for kr 25000 eller bud over. Er ikke interessert i å bytte i noe annet enn penger. Svarer ikke på innlegg i dette fora eller spørsmål på SMS. Seriøse interessenter, som vet hva dette er – og at det koster kroner, ringer meg på 934 67791, fortrinnsvis etter kl 17:00. Mvh Norman Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trimchip Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM- POWER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå