Kåregutt Skrevet Mars 14, 2011 Skrevet Mars 14, 2011 har en e32 m30 som ikke vil starte. den har da tenning på plugger(gnist) får luft og bensin.. har prøvd diverse med sikringer sjekket kabelen fra batteriet.. sjekket plugger, rotor og fordeler lokk. dette er også nytt.. luftmasse måler er i orden,. noen som har en hjelpende tanke eller kan svare meg på hva feilen er?
GeirAndre Skrevet Mars 14, 2011 Skrevet Mars 14, 2011 veit ikke om det hjelper på din, men jeg har hatt problem med defekt bensintrykk regulator. byttet den og tok ut plugger og blåste dem rene så startet den igjen.
Kåregutt Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Skrevet Mars 14, 2011 oki.. denne får bensin så det klarer seg, og bensin rele slår inn og pumpa går.. mener du dette fortsatt kan være et problem? virker egentlig som den ikke tenner selv om det er gnist på pluggen, har også prøvd med start gass da dette ikke gir noe tegn te liv..
GeirAndre Skrevet Mars 14, 2011 Skrevet Mars 14, 2011 hvis pluggene dine har drukna får du ikke gnist. kan iallefall ta ut pluggene og gjøre dem rene og tørre, så prøve å starte igjen. når regulatoren min klikka strupa den for mye så den drukna. da luktet det veldig bensin av eksosen. kan jo hende tenninga på din har klikka også. hvilken årsmodell har du? er vel triggersensor foran på reimhjulet ditt, er vel det på alle hehe.. se om den sitter der den skal.
Kåregutt Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Skrevet Mars 14, 2011 har prøvd å gjøre dem rene i dag uten veldig hell.. hvor er da dette reim hjule? har denne 12v med fordeler lokket forran på kammen.. dette er en 1988 modell, har ikke sjekket bensintrykk.. oki.. denne får bensin så det klarer seg, og bensin rele slår inn og pumpa går.. mener du dette fortsatt kan være et problem? virker egentlig som den ikke tenner selv om det er gnist på pluggen, har også prøvd med start gass da dette ikke gir noe tegn te liv..
GeirAndre Skrevet Mars 14, 2011 Skrevet Mars 14, 2011 det sitter foran på veiva.. største reimhjulet der dynamo og servoreim går på. sitter en føler der. men har aldri vært borti noen som har hatt problem med dem. kompresjon er jo vesentlig også men det ville vært urealistisk at det ikke er det på alle seks sylinderne
Kåregutt Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Skrevet Mars 14, 2011 er komp på denne motoren. å det ville vært rart at kompen hadde blitt borte på et knips.. har aldrig hørt om det problemet med veiv sensoren jeg heller.. men flere nyttige tips å ta med seg på veien?
GeirAndre Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 er ikke noe mongo ettermontert startsperre på denne? defa eller noe.. da hadde kanskje ikke starteren gått.. nei er ikke sikker. hvis du har komp, luft, bensin og gnist... tenninga er feil kanskje.... men skjedde dette plutselig at den ikke virket? jeg ville byttet den bensinegulatoren iallefall.. siden den ikke koster så mye og lett og bytte.. rart den ikke fyrer litt engang med startgass menmen.. si ifra når du har prøvd
Kåregutt Skrevet April 18, 2011 Forfatter Skrevet April 18, 2011 Viste seg å være tennledning nr. 6 som var dårlig. Og ettersom denne også går på kamakselsensoren ville ikke bilen starte, selv om den hadde tenning. Men tusen takk for gode forslag Blir nok flere problemer etterhvert som det hender jeg konsulerer deg om Måtte forøvrig også sandblåse pluggene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå