Kjexx Skrevet Mars 14, 2011 Skrevet Mars 14, 2011 Har ett prosjekt stående, e36 320ia 92 uten vanos, M50 motor? (Litt usikker). Så da trenger jeg en del deler. Bor i østfold så kanskje greit om du gjør det og.. Følgende deler som trengs er.. Helst uten rust. Og må være diamant svart for jeg gidder ikke lakkere den. *Karosseri. -Forskjerm passasjer side. -Panser. -M3 frontfanger. -Grill. *Annet -Komplett låskit. -Overhalt manuell girkasse med alt, klutchpedal osv. Skal konvertere en automat.. :/ -16" eller 17" med greie sommerdekk. Felgene trenger ikke være fine i lakken, men jeg vil at de skal være rette og helst ikke alt for kantkjørt. Ta kontakt om du har noe av det jeg trenger. Send gjerne sms.
AlXz Skrevet Mars 14, 2011 Skrevet Mars 14, 2011 Kjøpt bilen til Henrik? Har : * tenningslås + lås til førerdør + bagasjelokk lås med nøkkel. * manuell girkasse som passer med slavesylinder(clutchpumpe) og utløserlager * manuell pedalkasse med slanger/rør * mellomaksel Har også div 17" hjulsett med sommerdekk. Holder til ved Askim
Kjexx Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Skrevet Mars 14, 2011 Jepp, det har jeg. Tenkte å fikse litt på den. Har ikke noe hastverk med å regge den så skal pusse den opp. Skal du ha for de delene da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå