shortx Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Skrevet Mai 17, 2012 18"? Må få på bilde med de på bil! Har en E34 som skal ha slike felger, men var skeptisk til 18" pga syntest senteret så veldig stort ut på bildet, men så faktisk ganske fin ut på et ekte bilde! mye du betalte? Det kom på 11k ble endel dyrere en tenkt ,men endeler av det var handlig fee og slik som dro opp. Lønner seg og gjøre gruppekjøp blir billigere. En kort update: Kjøpte meg foam gun fra plantasjen Og kom over en liten ulykke på vei hjem fra jobb :/
shortx Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Skrevet Mai 17, 2012 Vanosen har sett sine bedre dager. Så jeg bestilte fra DR vanos og ventet i spenning har ikke så mange bilder men noen ble det Klar for demontering Demontert. Vanos på benken, Klar for montering av den nye Vasket og klar for montering Montert og venter i spenning på om jeg merker stor forskjell
shortx Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Skrevet Mai 17, 2012 Og som noen har ventet på så har jeg prøvemontert felgene. Klarer nesten ikke vente på dekk og få ferdig valse verktøy Bilen er litt møkkete, men får en viss ide
bjornar-a Skrevet Oktober 14, 2012 Skrevet Oktober 14, 2012 hvordan gjorde du det med timing av kammene?
shortx Skrevet November 9, 2012 Forfatter Skrevet November 9, 2012 hvordan gjorde du det med timing av kammene? jeg merket med tusj på 3 steder på vær del + er merke på cammene Legger ved siste bilde av bilen før vinteren kommer. er photoshopa litt av brukeren Custom med felgene byttet ut da det ble for uklart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå