birken85 Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Heisann har en 86mod e30 320i turbo shadowline som eg vurderer og selge.. men er som sagt en vurdering i dette øyeblikk.. har to stykker stående og lure på om eg klare og kvitte meg med den ene:P e36 320 (ikke under) eller lignende kan muligens taes i innbytte.. eller annen e30 bilder kommer etterhvert eller kan sendes på mail. bilen er ikke sånn kjempepen og skulle hatt et strøk lakk.. rust finnes i samtlige hjulbuer men understell/karosseri er bra ellers. Bilen har komplett m-tec1 styling (ikke samme farge som bilen) og Hartge bagasjeroms vinge. Motoren har gått 216 km og er nylig byttet olje osv på.. den har også turbo (fra volvo) justerbar BTR intercooler (ikke montert) oljeretur er borret i blokka AEM Bredbånds lambda Turbotimer (ikke montert) Recaro førerstol det er skilt på bilen og den er godkjent i et og et halvt år fremmover for mere info send pm. PS: husk at dette er vurdering av salg/bytte og mellomlegg fra min side er ikke aktuelt Prisanntydning er gji bud, og skammbud blir ikke besvart. sikkert glemt mye men tar det på pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
birken85 Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2011 Her er noen bilder eg fant fra i høst.. så er liksom dette det går i da felgene på bildet er btw solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen90 Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 hva ligger prisen på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
birken85 Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2011 hva ligger prisen på? prisen er ikke satt enda.. eg motar bud eller bytteforslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 20k? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
birken85 Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 20k? Kan notere det ja men hadde håpet på lite vetta meir egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
birken85 Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 20k? Kan notere det ja men hadde håpet på lite vetta meir egentlig Ligger btw inne søknad om godkjent konvertering til turbo på denne bilen.. har dialog med bt men foreløbig har eg kun fått beskjed om at eg må påregne en del ventetid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 20k? Eg kan skrive under på att denne bilen er verdt meir, iallefall når man ser på kva e30 320 ligge på i pris på autodb osv... Er svært lite rust, god teknisk stand, motor tikka nesten ikkje og bilen går godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 stod denne i lang tid opp ved ett gårdstun innover mot førde?..litt forbi Erdal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 selger ikkje coupeen då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Hva er her av rust da? E30'er med svært lite rust er det langt imellom desverre.. og bilder av int og motorrom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
birken85 Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 stod denne i lang tid opp ved ett gårdstun innover mot førde?..litt forbi Erdal? Nei denne har ikke stått på noe gårdstun i erdalen såvidt eg vet men vet hvilken bil du tenker på Coupe`n blir nok beholdt.. pengene fra denne bilen kommer nok til og gå i den om denne blir solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
birken85 Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 Hva er her av rust da? E30'er med svært lite rust er det langt imellom desverre..og bilder av int og motorrom. pm sendt i dette øyeblikk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 oki, lurte mange ganger på å kjøre opp å snakke me eiger..men plutselig en dag var bilen borte så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
birken85 Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 oki, lurte mange ganger på å kjøre opp å snakke me eiger..men plutselig en dag var bilen borte så eigeren bor i førde men bilen selges ikke.. har prøvd:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå