Trolljegern Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Hei Da har jeg fått ny bmw i hus. 1992 e32 740ia som ska bli banebil. Jeg vet ikke stort om de bilene her så litt info hadde vært fint ting jeg lurer på : Vuderer KN filter. Må bytte plugger og olje... forslag?? Ska ta vekk bakre lydemper og kat'n. Erstatte det med 2.5 eller dobbelt 3toms raka rør. Finnes det noe annet jeg kan gjøre for å få litt mere futt ut av slitern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Kast ut overflødig vekt!! Det er det jo en del av på en gammel luxus-krysser. Hvorfor så stor og tung bil til banekjøring egentlig? BILDER gjør seg alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Banebil av 7 serie er jo ikke akkurat det man ser mest av. Skal du ha mere krutt er kompressor veien å gå. dyrt/vanskelig å hente noe på sugetrim på disse. Vacmotorsports.com har mye fint til disse maskinene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Artig Hva med noe slik? viewtopic.php?f=14&t=181461&hilit=m60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trolljegern Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 Takk for svar Nei hvorfor ikke ha noe som det ikke er mye av? Er lei e30'r og e36 etc på bane. Vil ha noe hmm spesielt Cruise Ship på bane er jo artig Vuderer å kaste ut all intriøret å selge det.. Har ikke tenkt så mye på det enda Bilen er ikke noe særlig å se på. Blir Kanarigul med noe morsom skrift på Sota løkter og ruter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trolljegern Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 Åssen plugger anbefaler dere? NGK eller Bosch? Litt teit at de bruker navnet Bosch da dette var en nazi styrke under ww2 http://cgi.ebay.de/Tuning-Benzindruckre ... 639wt_1160 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 hvorfor ikke ødelegge en e30 eller noe sånt på bane? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trolljegern Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 hvorfor ikke ødelegge en e30 eller noe sånt på bane? denne bilen har ikke skilt og er sliten i lakken. Koster 104.000 å få skilt på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Fordi i de fleste sine øyne er det mye bedre å kjøre rævva av en gammal loslitt 7 serie, istedet for en søt liten E30. Som det er skrevet i eventyret om de tre bukkene bruse; "vent til broren min den største bukkene bruse kommer, han er større og myyye sterkere" Får jo mye mere effekt i en 740, enn en 325. Og han vil jo være annerledes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 hvorfor ikke ødelegge en e30 eller noe sånt på bane? han svarte jo også på dette 2 innlegg før du spørte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trolljegern Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2011 Viktig! åssen frostvæske ska v8rn ha? tenker på biltema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 hadde kunne velge hadde jeg spylt imellom systemet og fylt rød siden den holder 10 år mens blå/grønn skal skiftes hvert 2.år. siden ingen har nevnt det så er den billigste effektøkningen her å sette inn manuell kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trolljegern Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2011 hadde kunne velge hadde jeg spylt imellom systemet og fylt rød siden den holder 10 år mens blå/grønn skal skiftes hvert 2.år.siden ingen har nevnt det så er den billigste effektøkningen her å sette inn manuell kasse. Har hørt alle sier at bmwn ska ha spesiell frostvæske. Så den røde da altså? .. Fikk høre blå eller grønn serru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 jeg bruker blå.. siden jeg aldri har hatt noen bil over 5 år. har blå biltema kjølevæske på 740 min nå. bare å bruke den kan fint bruke rød men da må du skylle ut den gamle først. kan ikke blande rød og blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trolljegern Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2011 jeg bruker blå.. siden jeg aldri har hatt noen bil over 5 år.har blå biltema kjølevæske på 740 min nå. bare å bruke den kan fint bruke rød men da må du skylle ut den gamle først. kan ikke blande rød og blå Takk ska du ha mon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå