Mfh-e39 Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 MÅ ha sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Dette er en hauligan.. Gs bildeler selger dem.. Sats heller på en Dynavin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Dette er en hauligan.. Gs bildeler selger dem..Sats heller på en Dynavin.. + 1 Kjøpte hualingan fra GS og den er returnert! Fikk dynavin for 3 dager siden! Det var noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mfh-e39 Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2011 Er dette bolt on=? Jeg har den orginale 16:9 navien i min bmw. synes egentlig dette så mye mer fristende ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Er dette bolt on=? Jeg har den orginale 16:9 navien i min bmw. synes egentlig dette så mye mer fristende ut... Har du original navi må du ha 5 meter FAKRA kabel å trekke fra bagasjen og frem til dashen for å koble til Dynavinen. Ellers er det stort sett plug'n play Hualingan er IKKE plug'n'play! Da må du demontere nedre del av dashbord for å fjerne radioramma bl.a og de medfølgende festene har mildt sagt dårlig passform.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mfh-e39 Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2011 Fakra kabel? kjenner jeg plutselig ble noob her nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mfh-e39 Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2011 Denne dere snakker om? Ser jo ikke halvparten like bra ut. denne ser jo faktisk made in china ut da... Hva er fordelene bortsett fra ramma? da ser jo denne proffere ut: Og det er jo den jeg har. Tror ikke jeg bytter ut den orginale med dynavin.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Hvis du har 16:9 fra før av er det jo relativt dumt og bytte den ut til "lookalike" da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alarmero Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 er vel ikke det, den org ha du jo ikke en brøkdel av funksjonene. så vil påstå det er veldig feil og kalle det "lookalike" er vel heller oppgradeing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 http://www.dynavin.com/products/product_dnv_e39.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mfh-e39 Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 Nei.... Liker ikke helt cd hullet over skjermen, også ser hele greia billig ut. liksom europris look på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Nei.... Liker ikke helt cd hullet over skjermen, også ser hele greia billig ut. liksom europris look på den. Vent til du får prøvd en Dynavin spiller.. da skifter du mening... knapper og farger ser og føles som på orginalspillern.. Hensikten med denne spillern var at man skulle lage en spiller med navigasjon som passet inn i e39 og x5 uten å modifisere dashbodet. Dette har de jo klart. ... men jeg kunne ikke tenke meg å gå tilbake til den gamle buissines spillern med kasset spiller igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Hadde aldri byttet ut en orginal 16:9 fremfor en uorginal en..uansett funksjoner. Dog har man ikke 16:9 fra før kunne jeg fint brukt en av disse. Ser jo greie ut og langt bedre enn kassettspiller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alarmero Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 må vel si meg enig i at dynavin sin ikke ser så bra ut til e39. men derimot den til e46 så kunne man fundert på og byttet ut org 16,9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå