Gå til innhold

Carsoft 6.5 skrur seg av under diagnose

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mottok i går et sett med Carsoft 6.5 og fikk i dag koblet det hele opp og testet det. Byttet ut filer og slikt som guidene rundt om på nettet sier og koblet meg til bilen. Live-data funker greit og gir meg informasjon som ser ut til å stemme, men så fort jeg prøver å ta diagnose slutter programmet å virke. Kommer bare opp at at programmet har sluttet å virke og windows leter etter en løsning på problemet bla bla bla. Dette gjelder uansett om jeg tar total diagnose eller en av de enkelte.

Noen som vet hva problemet kan være? Bruker Windows 7 med com-port integrert på PC-en.

Skrevet

hei! har praktes mye med dette selv., men i kvell fikk jeg faktisk ordnet det så det virker akkurat som det skal.

dette står i ''instructions'' fila i crackmappa på cd'n

replace existing MB.exe and MBHLP.exe with these ones and then copy CARSOFT.exe to your installation

folder. now you can delete CARSOFT65BMW.exe it is not needed any more.

dette stemmer jo ikke helt, først å frems så mener de jo bmw.exe og bmwhlp.exe. og i stedet for å kopiere carsoft.exe til din innstalation foldre så kopierer du carsoft65bmw.exe til innstallation folder og endrer navnet til carsoft.exe(carsoft/carsoft65bmw.exe som ligger dær fra før må slettes!)

jeg mener det var dette jeg gjorde som fikk alt til å fungere, men det er vel ingen garanti for at det funker til deg. jeg har lest 10 forskjellige forklaringer på hvordan jeg skulle få dette til å fungere, å dette er vel en salig blanding av alle..

håper dette var forståelig/nyttelig?

Skrevet

Når du instalerer programmet, så går du inn på mappen filene er instalert, slett fila som heter carsoft, kopier så over crackfilene og gi den fila som da heter carsoft650bmw navnet CARSOFT.

Dette løser nok saken skal du se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...