AngryBird Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Hei vurderer å lakkere en BMW 5-serie 523 E39 1998 mod Prisen på hel lakkeringen ble på 12 000 og jeg lurer på om det er verdt prisen Vil jeg få igjen for denne investeringen den dagen bilen skal selges?. det skal sies at bilen ikke er særlig fin i lakken nå. Bilen har rullet 180 000km og regner med å ha den en stud til. Takk for tips, er virkelig usikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TM custom Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 12 laken er utrolig billig vis det er et profesjonelt lakkverksted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rønneber`n Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Får du igjen penga du la i silikon på dama, den dagen hu finner seg en ny en..? Penga får du nok ikke igjen.. Men den blir lettere å selge.. Akk som dama blir mere attraktiv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Dette koster jo normalt fra 30k på proffverksted. Så ja det er verdt det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markus-andre Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 var ein bra pris det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AngryBird Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 Dette er ett lakkverksted ja, har en kjenning der som skal ta det, mener selvfølgelig ikke å få igjen pengene, men verdien på bilen vil vell stige når den har fått nye lakk, eller spiller ikke det noen stor rolle når bilen har rullet så langt som den har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Jeg hadde ikke tatt det for under 25 tusen på kveldstid så 12tusen er grisebillig! Du snakker 35 tusen+ moms på dagtid iallefall! Du får ikke nødvendigvis mer for bilen din, men den blir nok veldig mye lettere å selge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå