haakon6 Skrevet Mars 17, 2011 Skrevet Mars 17, 2011 Motor starter og går , ble fortalt at det var en 1,8 men bilen er en 316 motor selges komplett med ledningsnett og hva du måtte trenge er en del rust på bilen men tror ikke dørene er så ille . bagasje lokk med spoiler panser med ett par små bulker slitent intr , hatthylle med hull for 6x9 masse deler her , som sakt en hel bil som er kjørbar som den står nå . skal snart begynne og demontere men motor kan prøve startes hvis du er raskt ute ... kom med bud på deler
haakon6 Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Skrevet Mars 17, 2011 har ikke sett så nøye på bakfangeren men tror den er av plast ja . skal sjekke dette til mandag da jeg skal ut i verkstedet
haakon6 Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Skrevet Mars 17, 2011 Bare og legge inn bud på deler ... deler sendes hvis penger settes inn på konto først da jeg ikke gidder og sende rek sending og ikke pakkene blir hentet så må jeg betale dette selv .... beklager men det er noen her inne som ødelegger for andere
haakon6 Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Skrevet Mars 17, 2011 alle bud er + frakt så lenge delene ikke hentes
haakon6 Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Skrevet Mars 18, 2011 bud notert på mteck vinge 1200.- notert
haakon6 Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Skrevet Mars 20, 2011 500 for bakfanger om den er ulakkert ok . skal sjekke dette i morgen
haakon6 Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Skrevet Mars 21, 2011 preface eller facelift? 200 for viskermotoren det er en 89 mod . er ikke sikker på om det er facelift men tror det ... sikkert noen her inne som vet det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå