Spinner Skrevet Mars 17, 2011 Skrevet Mars 17, 2011 Får "Bad communication error" meldingen i Carsoft 6.5 etter et verkstedbesøk hos BMW, kan de ha oppdatert noe som sperrer for dette? Har alltid fungert greit tidligere da jeg kjører på en gammel XP laptop med RS232 (COM) port.
KKise Skrevet Mars 19, 2011 Skrevet Mars 19, 2011 Høres veldig usannsynlig ut, er ikke værre enn å ta en telefon til verkstedet du brukte å spørre om de vet noe om saken. Prøv diagnoseutstyret ditt på en annen bil og forsikre deg om at det ikke er defekt.
Fliid Skrevet Mars 19, 2011 Skrevet Mars 19, 2011 Er heller noe fanteri med carsoft 6.5, ikke uvanlig med feil på dette utstyret.
///M85 Skrevet Mars 19, 2011 Skrevet Mars 19, 2011 Har kommet en oppdatering til carsoft, kanskje det skjer no etter det. Har man dårlig batteri på bil så får man ikke kontakt med bilen med diagnose, kan også være, var denne feilen i min ihvertfall.
///M85 Skrevet Mars 19, 2011 Skrevet Mars 19, 2011 Oppdatering til 6.5? nei nå tuller jeg. fikke en mail fra carsoft, misforsto den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå