shoetang Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Kjøpte meg ny bil fra Tyskland forge uke... Noen som nett har importert en slik og vet hva ca pris på alternativ avgiftsberkning blir? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shoetang Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 har reknet på at eg kan komme unna med ca 55 000 kr... kan det stemme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 kan regne det ut her: http://www.tyskland.org/importavgifter.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shoetang Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 veit, men trur eg vil få det for halve prisen hvis jeg bruker alternativ berekning... da må jeg rekne det her: http://toll.no/templates_TAD/Registrati ... anguage=no men er ikke 100 prosent sikker på alle data eg taster inn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Du må betale engangsavgifta staten setter før du kan søke om alternativ. Utslaget av alternativ kan slå begge veier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Ja, men på denne slår det nok ut riktig vei. Jeg tok inn en 1996 M3 for 1,5 år siden, der betalte jeg først 150k, så fikk jeg tilbake noe på alternativ. Men ja, du må legge ut først.:s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shoetang Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 Oki. Er sånn eg har fått forstått det eg og... Vet du hvor lang tid de bruker på å reine ut alternativt?hvor lang tid det eventuelt går å få refundert noe av penga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Tror det gikk ca en måned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shoetang Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 Oki:) takker for hjelp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå