Mr.Silver Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 to- dørs 84 modell 320i med S50B30 selges. Norsk bil. Ingen skyldige årsavgifter. Så bilen er fult registrerbar for de som måtte ønske å ta på seg den jobben. IKKE GODKJENT MED MOTOR! Bilen er rustsveiset i front, gjenstår å rustsveise siste halvpart av bilen. Skiftet deler av venstre hjulbue bak. Partiene under fanger bak er kappet av på siden av bilen. Som vist på bilde. Har nye deler for å sveise inn liggende. Har litt bilder av rustsveisingen. Skal sies at det ikke var jeg som gjorde dette. Bilen er godkjent senket. Eibach fjører og gule koni dempere.(hardhetsjusterbare) S50B30 motor og gir starter og går. Koblet inn på det orginale motorstikket som stod på M20B20 motoren. Så ingen problem å ta ut motor. Kjøpt ny 6-puck sinter lamell. Akkurat skiftet olje. Castrol TWS motorsport 10-60 olje. Innsuget er sveiset om for å passe E30 med mindre BKF. Har montert mindre BFK, med orginal E30 bremsesylinder. Bilen er så godt som ribbet innvendig. Dashbord står igjen. Er sveiset 2*2,5" eksos hele veien ifra grenrøret. med bakpotte. Radiator fra en eller annen 7-serie. Følger med 2 stk elektriske vifter som passer perfekt på radiatoren. Sikkert mye jeg har glemt men bare å spørre om det er noe dere lurer på. Høystbydende over 40000kr. LINK TIL FILM AV FØRSTE OPPSTART OG PRØVETUR Prøvemontering av motor Endeligplassering av motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 Ikke sett for meg noe spesiell pris igrunn. Men mottagelig for bud så får jeg heller vurdere derifra. Vet jo hva det koster å kjøpe inn E30 og S50B30 pluss alt man trenger så skal ikke gi den vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 30k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 30k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 30k haha, var selfølgelig bare for å starte, hadde vært artig å satt i stand denna.. men motoren er jo verdt mere enn 30k omtrent så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 30k er nok for lite ja Som nevnt lengre oppe her så er jo motoren verdt det nesten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 1, 2011 Forfatter Share Skrevet April 1, 2011 Ingen som har lyst på leketøy ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 fått inn noen bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docmeter.no Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Hei Tillater meg å komme med et råd Si oss prisen du vil ha... Du har jo en formening om det er jeg sikker på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 fått inn noen bud? Avslo ett innbytte tilbud i en 1994 Mazda Rx7. Også var det en som spurte om jeg godtok 35-40k. Noe jeg sa var for lite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 11, 2011 Forfatter Share Skrevet April 11, 2011 Ingen som har lyst på lekebil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lokketor Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 bytte i audi s4 2.2 turbo? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn_ove Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 Korleis den ser ut perdagsdato? E der forhulstilling på den går de and å kjøre den eller står den på bokka? Va so forskjellig på bilda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 Bilen ser ut som på de to første bildene. Med andre ord den er kjørbar.. M-tech hekken og felgene på bildet følger ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå