Sviddgummi Skrevet Mars 18, 2011 Skrevet Mars 18, 2011 For de som kjenner meg, har jeg en Nissan 200sx RS13 som er lagt mye penger i. Men bilen fungerer ikke som en bruksbil, da den både er dyr i drift og alt for lav å kjøre på snøføre. Så denne er vinterlagret og pusses opp. Så fikk jeg info om en 318i som jeg kunne få ekstremt billig, og jeg kjøpte den. Det var sprekk i blokka så jeg bytta hele motoren. Men før jeg gjorde det overhalet jeg toppen. Så jeg har en overhalet topp til 318i til salgs om noen ønsker. Har også ekstra girkasse å selge. Anyways. Bilen har klima, cruisekontroll, sportseter, elvinduer foran og litt dilldall utstyr. Bilen har rullet 181000km, og motor 134000km. Er orginale 16" vinterfelger med nye conti dekk. Har ikke sommerfelger enda. Planer: - M3 led baklykter - Sorte BMW emblemer - Sorte nyrer - Lakke lister i bilens farge - Bytte panser (p.g.a rusta dere ser over lyktene) - Liten liste vinge bak - 19" felger - Senk (antageligvis bare 35-40mm) - Penere eksos (ikke for lyd bare utsende, deilig med rolig bil) - Nye frontlykter med xenon - Lyktesenkere - Andre speil - Bytte interiør listene til børstet aluminium (er tre lister nå) - Aftermarked dobbeldin spiller fra GS - Mtech 2 frontfanger og M bakfanger Det tror jeg var alt jeg vil gjøre, og tror bilen blir pen slik. Håper dere liker den Min første BMW (er ikke BMW person egentlig), og er ganske fornøyd med den. Bruker ikke bensin.
Sviddgummi Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Skrevet Mars 18, 2011 Det jeg har gjort hittil er: - Motorbytte (motor fra SS Performance til hyggelig pris - takk!) - Byttet alle bremsene - Byttet ABS føler - Renset og fylt på AC - Byttet fjær bak (ene var knekt men resten var ok - frem til senk) - Byttet coupefilter - Byttet plugger - Byttet til LED skiltlys - Justert håndbrekk - Satt på Sviddgummi.no dekaler bak - Fikset eksoslekkasje
bmw cab Skrevet Mars 19, 2011 Skrevet Mars 19, 2011 Fin bil.Men de felgene er helt syke..BBS LM felger,har lyst på de selv..
TrondG Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Fin bil.Men de felgene er helt syke..BBS LM felger,har lyst på de selv.. Er ikke dette kopiene til GS?
Sviddgummi Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Skrevet Mai 9, 2011 Sota baklyktene og fått meg TSW 18" felger.
Sviddgummi Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Skrevet Juni 19, 2011 Bilen skal på verksted tirsdag for retting bak pga påkjørsel, og da blir det Mtech2 bakfanger, og foran etterhvert.
Sviddgummi Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Skrevet Juni 20, 2011 Da er bilen levert til GB Autotech. Gleder meg til å se resultatet i slutten av uka
Sviddgummi Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Skrevet Juni 21, 2011 Ser ut til at fangeren fra GS passet bra! Var ingen interne skader. De har også rettet en del andre små bulker som ikke var fra ulykken. Det var bra! PS: Min 100. post
mazdak1 Skrevet Juni 22, 2011 Skrevet Juni 22, 2011 Så litt kritikk.. Klistremerker har ingenting på en bil å gjøre! Synes heller ikke at felgene var det beste valget.. Og sota vinduer gjør underverker! Men ellers greie planer. Good luck!
Sviddgummi Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Skrevet Juni 24, 2011 Er lov å synse hva en vil, men jeg går for litt Cali style på bilen. Dvs. laid back artig style med riktig høyde (når lommeboka tillater det) osv. Så jeg syns litt artige klistremerker er bare moro Og jeg er fornøyd med felgene, særlig når de koster 4500 med dekk. Men ville helst hatt 5-eika felger. Soting liker jeg ikke da det kun er pent når alle vinduene (utenom frontruten) er senket, men det er ikke lov så da skjer det ikke for min del. Fin bil du hadde der, skulle gjerne hatt de lyktene og frontfangeren ja!
Sviddgummi Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Skrevet Juni 24, 2011 Bilen er ferdig lakka nå, så den stod til tørking på GB i går kveld. Så regner med å hente den etterpå. Er spent på hvordan det ble med Mtech2 fanger bak nå! Har forøvrig en liten plan om å bygge bilen om til 330d. Kan få en komplett delebil til rundt 30 000. Men det er ikke i år isåfall.
Sviddgummi Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Skrevet Juni 24, 2011 Da varn ferdig Bare bytte panser, høyre passasjerdør og bakluke så ern strøken
Sviddgummi Skrevet September 21, 2011 Forfatter Skrevet September 21, 2011 Da har bilen fått ny diff da den andre var dårlig. Men er visst en 318ti diff så er 4.44 utveksling i stedet for 3.48 så nå er 60km/t i 5. gir på 2500rpm. haha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå