Arban Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Har en M20 som ikke vil starte på alle syl. når temperaturen kommer på 0 å mindre... Starter på alle om det er over 0 ca... Har tatt diagnose og var ikke annet å finne enn lambda, som ikke er der en gang.. Hva kan dette være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TM custom Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 antar det er en 88 modell siden det står i avataren din å da har den lambdasonde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arban Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 nope ingen lambdasonde slettet feilen og den kom ikke tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Trenger ikke være lambda på 88 mod nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Det første jeg tenker på når jeg hører fjusking som kommer bort når motorn får litt temp er pluggene eller coilene, men du har vel bare en coil, så den kan utelukkes. Er ikke så mye annet som kan gjøre til at den går på bare 4 eller 5 sylindrer for så og bli bra igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arban Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 Har bare en coil ja, og den har jeg sjekket, så den er OK, fordeler og rotor er remelig nytt også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå