Morten-st Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Noen som vet noen genial løsning på å få en 2-DIN cd spiller i en E34? Har googla litt men fant lite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Bygge om mittkonsolen da, ingenting som er enkelt vettu, men dette er nå bare en kosejobb da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten-st Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 Tenker du på under varmeapparatet? der askebegeret kommer ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Det eller flytte varmeapparat bryterne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten-st Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2011 Vet du om det blir plass til en dobbel din der askebegeret står? den er jo ganske djup. redd for å begynne å skjære å støype, for å finne ut at det ikke blir plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Hva med å bare kjøpe en enkelt din med motorisert skjerm? Ser jo gjerne bedre ut også, siden veldig få får dobbeldin til å se bra ut om den ikke er laget for det i utgangspunktet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten-st Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2011 Fordi jeg har en Alpine av dyreste sort, kosta med 10199,- ny. Å det er ingen 1din med motoriserte skjermer som kan måle seg. Så vil gjerne ha den i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Om du har den, så ser jeg delvis poenget. De har jo samme innmaten i 1din spillerne også, så hvorfor kan de ikke måle seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten-st Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2011 Har prøvd mange andre Alpine 1din spillere, men jeg liker ikke layouten eller feelingen av spilleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikdg Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Hadde en enkel din spiller liggende når jeg kjøpte E34en min men måtte selge spillern fordi skjermen tok i rammen på dashbordet som er rundt speedometeret. Skjermen kom seg aldri langt nok bak til at det ble mulig å se ke så stod der.... Vurderte et øyeblikk å putte klokka til venstre for spilleren men kom aldri noe lengre med de planene. Nån år etterpå så installerte jeg istedet for en 7" LCD der som askebegeret sitter og koblet den til xboxen som jeg hadde bak i hjulbrønnen. Va kjekt å sitte å spille NFS i fergekøen eller kor man ellers stod å kjedet seg. Kjekt va det også å slippe å skifte CD. Xboxen va proppfull av Mp3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten-st Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2011 Er genialt med skjerm ja:) har playstation jeg spiller på av og til, genialt i bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå