bmwf11 Skrevet Mars 19, 2011 Skrevet Mars 19, 2011 Skulle gjerne hatt denne før jeg bestilte http://www.whatcar.com/car-news/ulti...s-guide/256028 Blandt 'must have' options på en 520d nevnes 'variable damper control' som jeg antar(?) tilsvarer Dynamic Damper Control i den norske prislista til 14400,- ekstra. Hva mener bimmers folket - er det 'must have' også her til lands?
Tore_S Skrevet Mars 19, 2011 Skrevet Mars 19, 2011 Selv bestilte jeg uten DDC, har aldri prøvd en bil med så vet ikke hva jeg går glipp av da jeg bestilte bilen i februar 2010 var det usikkert om det noen gang ble mulighet for senking av bil med DDC, det et allerede nå firmaer som tilbyr det, uten at jeg har undersøkt det noe nermere! Du får nok en bedre kjørekomfort med DDC vil jeg tro Selv gikk jeg for msports understellet for å få litt lavere bil en standar... Er fornøyd med det, det er mye mykere en det som var på E39, hvet ikke hvordan det er i forhold til e60 da jeg ikke har prøvd den... Men uansett når du skal bestille en så dyr bil er det viktigste å velge det du blir fornøyd med selv, og ikke alt det alle andre mener du burde velge....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå