Gå til innhold

E36 325 Coupe Vurderes solgt

bue
 Share

Anbefalte innlegg

SOLGT!!!

Hei

Vurderer nå salg av min nylakkerte, ombygde E36 325.

http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?AdItemId=1219189;Modified=1298392281

Det er originalt en 320 fra 1994, som har gått i landet siden 1997, de 10 siste av disse årene har den gått i Trøndelag.

Da den tidlig i fjor vinter bestemte seg for å begynne å fjuske, fant jeg ut at det var på tide å oppgradere. Kjøpte komplett drivlinje og understell av en kammerat som skulle bygge om til M3 (93-mod). Siden den brukte litt vann, bestemte jeg meg for å bruke vinteren på å plukke ned motoren. Fant sprekk i topp, så kjøpte en komplett, nyoverhalt topp. Sjekket samtidig alle andre lagre i motoren, og disse var bra, ble satt sammen igjen, selvfølgelig med nye pakninger.

Deretter byttet jeg ut motor, gir, komplett forstilling, og komplett bakstilling på 320'n til fordel for 325-deler. Har ikke vært på biltilsynet og fått godkjent motorbytte, men ser ingen grunn til at det ikke skal gå an, da vekt, bremser, dempere osv. er likt på 320 og 325. Har alt som skal til av dokumentasjon fra GS om at bilen kan godkjennes.

Bilen er godkjent senket 60/40, står innskrevet i vognkort.

Er påmontert Mtech frontfanger, bakfanger og sideskjørt. Har også en baklukespoiler som kan følge med.

Farge: Carbon-schwarz (en dyp svartfarge som skinner over i blått i dagslys)

Er EU-godkjent fredag 01.10.10

KM-stand: 212 000

Prisantydning: 64 000 / bud

Gjerne hjelp meg litt med prisantydninga, vanskelig å finne ut hva de ligger i, da det er så vilt forskjellige priser på finn, autodb osv..

For spørsmål, ring, send PM, SMS eller skriv i kommentarfeltet.

Obs, ser jeg har glemt å lagt inn tlf-nummeret mitt: 456 67 059, det er bare å ringe! :-)

57jbqwvc3e9ib5axyf5d.jpg

jqg1m25gmayd2hlsuywy.jpg

ioqy0u26qwzgobtontqm.jpg

1rhhsdpff8dovuk5ck73.jpg

itnla79irlqacsqnqh9v.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Starter bud på 40 000 :) er du intressert i bytte mot 318is med 190 på telleren, motoren har kun går 170! M styling rundt hele bilen, all rust er fjernet

40 000 var vell drøyt da :P

Jeg betaler gjærne det du skal ha vist bilen er så bra som den ser ut til :) Men vill se litt bilder innvendig osv :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativt? hmm, er dårlig batteri etter den har stått hele vintern, men skal bytte det før salg.. Og utetempmåler/klokke virker ikke da jeg har koblet den ut pga mye pixelfeil (noe som ikke er helt unormalt på disse).. Ellers kommer jeg ikke på mer i farten, ingen tikking i motor, og den starter lett hver gang :-)

Jeg bor i Rissa, litt nord for Trondheim, men jeg kan godt komme til Trondheim eller evt Steinkjer om det blir nærmere for deg, om du vil komme og se på den, ser du bor i Bodø :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedsaklig 17" felgene som står på de nederste bildene, men om ønskelig kan mtech felgene følge med, men da er jeg ikke villig til å gå under 60... vi blir nok enige om du ringer meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...