Rakvaag Racing Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Etter utallige problemer og styr skal jeg på BT og vise bilen på Onsdag, men idag når jeg var ute og testet at alt var iorden skjedde det nokk en ting, da jeg komm hjem igjen og trykket inn clutchen komm det en merkelig lyd, var nesten som at man holdt en plast bit mot noe som roterte men det var ingen fast rytme i lyden. Så når jeg slipte clutchen og tråkket denn inn igjen så var det bare halv vandring på pedalen og clutchen sluret. Fikk bilen i garasjen og begynte og feilsøkte, når jeg slapp trykket av slavesylinderen med lufteskruen så ble pedalen som forventet helt slapp, men nå får jeg ikke trykk på den igjen. Om Kona sitter i bilen og trykker pedalen inn menst jeg holder slavesylinderen klarer jeg lett og trykke stempelet tilbake fordi om hun har pedalen i bånn. Og jeg har luftet til det ikke komm mer luft med en slik bremselufter sak. Noen som har et forslag til hva som er galt? kan det være luft smell jeg hørte som lyden og at det har tatt knekken på hovedsylinderen? På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakvaag Racing Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 Ingen som har forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakvaag Racing Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 la gå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakvaag Racing Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2011 Da var motor og gir ute, og det viser seg at det var Holderen til fjæra på utløserarmen som var knekt, og jeg må si, for en møkkapatent med en plastikkpropp og fjær til 44 kr som kan lage såpass til bry for folk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shaveass Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 haha x) bra du fikk ordna det da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakvaag Racing Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2011 Delene er ivertfall på veg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå