joergen925 Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Hei Førerdøren min har gått i vranglås, selvsagt nårr døren var stengt. Når jeg låser opp så låses all ting seg opp utenom låseknappen på førerdøren. Det fungerer verken og åpne den med nøkkel, håndtak innvendig eller noen ting. Så jeg lurer på om noen evt. har vært borti noe sånnt før eller har noen forklaring på hvorfor det har blitt sånn? Jeg har også prøvd og dratt opp låseknappen for hånd, men til ingen nytte.. Bil : Bmw E46 318i touring. 01 mod. Takker for svar MVH Jørgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
molid Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Hei Førerdøren min har gått i vranglås, selvsagt nårr døren var stengt. Når jeg låser opp så låses all ting seg opp utenom låseknappen på førerdøren. Det fungerer verken og åpne den med nøkkel, håndtak innvendig eller noen ting. Så jeg lurer på om noen evt. har vært borti noe sånnt før eller har noen forklaring på hvorfor det har blitt sånn? Jeg har også prøvd og dratt opp låseknappen for hånd, men til ingen nytte.. Bil : Bmw E46 318i touring. 01 mod. Takker for svar MVH Jørgen. kan være at det har hengt seg opp inni døren,hadde det samme på min e36 så vet ikke hvordan det er inni døren på e46. jeg måtte vertfall opp me dørpanelet og lirke litt på den pinnen inni der=) funket ettepå=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joergen925 Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 Hei Førerdøren min har gått i vranglås, selvsagt nårr døren var stengt. Når jeg låser opp så låses all ting seg opp utenom låseknappen på førerdøren. Det fungerer verken og åpne den med nøkkel, håndtak innvendig eller noen ting. Så jeg lurer på om noen evt. har vært borti noe sånnt før eller har noen forklaring på hvorfor det har blitt sånn? Jeg har også prøvd og dratt opp låseknappen for hånd, men til ingen nytte.. Bil : Bmw E46 318i touring. 01 mod. Takker for svar MVH Jørgen. kan være at det har hengt seg opp inni døren,hadde det samme på min e36 så vet ikke hvordan det er inni døren på e46. jeg måtte vertfall opp me dørpanelet og lirke litt på den pinnen inni der=) funket ettepå=) Har nå prøvd dette, men får fortsatt ikke opp døra :/ Hjelp!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå