///M85 Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 http://www.dinside.no/865501/mot-nye-mustang-68-mcqueen se helt nederst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 oi oi oi, det er nostalgi på sitt beste! love it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 oi oi oi, det er nostalgi på sitt beste! love it Legg også merke til hvor anvendelige de bilene var! Bilene du vanligvis syns er "råe" hadde aldri i verden tålt slik behandling, de hadde vært alt for lave og ubrukelige til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 synes dette er helt rå V8 lyd jeg da http://www.youtube.com/watch?v=p7UzIzFRiyU Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trojamoss Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Bedre motorlyd en enn amrikansk V8 finnes ikke. V8 som surkler på tomgang er som musikk i mine ører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Bedre motorlyd en enn amrikansk V8 finnes ikke. V8 som surkler på tomgang er som musikk i mine ører. Helt enig,er bare helt herlig disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Jeg syns ikke BMW sine har direkte stygg lyd de heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 Jeg syns ikke BMW sine har direkte stygg lyd de heller.. er det bmw motor i detomaso? hvilken motor er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Jeg syns ikke BMW sine har direkte stygg lyd de heller.. er det bmw motor i detomaso? hvilken motor er det snakk om? Normalt ikke. Selv om denne var "herpet" med en bayersk V8'er. Originalt ble de levert med Ford 351 Cleveland motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Jeg syns ikke BMW sine har direkte stygg lyd de heller.. er det bmw motor i detomaso? hvilken motor er det snakk om? I videoen er det en M60B40 med lettet clutch/svinghjul, custom eksos. Ble senere montert annet innsprøytningssystem og ITB'er. Motoren er nå byttet ut med en Alpina 4.6l V8. står litt her: http://bodinecc.com/Detomaso%20pantera.html Forøvrig vil jeg si meg både enig og uenig i at den er "herpet", da jeg selv er veldig glad i lyden fra am-V8, men i og med at motoren er lettere, sterkere og bruker mindre suppe er det jo ikke det værste man kunne gjort med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 "Herpet" i tydelige gåsetegn fordi det ikke er originalt. Enig i at motoren er langt mere moderne og drivstoffeffektiv. Men foretrekker 351 motoren i disse bilene alikevel. Rett og slett fordi det er den som er originalt levert. Forøvrig er det få motorer som er enklere og rimeligere å få relativt voldsomme ytelser utav. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hvalabyn Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Sånn hører en voksen V8 ut. Med en like voksen kompressor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=4KQ4i-YufMI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trojamoss Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Sånn hører en voksen V8 ut.Med en like voksen kompressor. Nå fikk jeg lyst på Amcar igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå