bcrazy Skrevet Mars 19, 2011 Skrevet Mars 19, 2011 Mistenker at en løfter er defekt Eller kan en dyse lage samme lyd?
Fliid Skrevet Mars 19, 2011 Skrevet Mars 19, 2011 Høres ut som en løfter. Ruser du, så hører du om det er en som ikke henger med i forhold til de andre. Vent til den begynner å banke ved oppstart (kald gjerne). Er nesten så du tror stempelet er på vei ut av blokken. Dysetikking er ikke uvanlig heller, men det hører du enkelt ved å legge øret nedtil dysene
Bmw98. Skrevet Mars 19, 2011 Skrevet Mars 19, 2011 høres ut nøyaktig lik min gjorde jeg har 318 å er ikke en 6er men den tikke lyden hørtes veldi lik min som sakt.. jeg skiftet alle hydr.ventil-løftere å alt ble som nytt.
Lamek Skrevet Mars 19, 2011 Skrevet Mars 19, 2011 Sjekk at alle pluggene er dratt til skikkelig.. har vært borti sånn lyd da en plugg har løsnet..
bcrazy Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Skrevet Mars 20, 2011 Alle pluggene sitter definitivt som de skal. Har tatt en "italian tune" i dag, og tikking forsvant. Får se om det kommer tilbake. Mulig jeg skal prøve noe motor rens produkter, men er i utgangspunktet litt skeptisk til slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå