Runar-CSi Skrevet Mars 19, 2011 Skrevet Mars 19, 2011 Som topic, orginal hattehylle med innebygd orginal elektrisk gardin vurderes solgt... Kom med bud..
Runar-CSi Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Skrevet Mars 20, 2011 Hattehyllen er lys grå av farge, rullegardinen ser ut som ny. Jeg har og en orginal fothviler til M5 til overs.
kroken Skrevet Mars 20, 2011 Skrevet Mars 20, 2011 mener du fothviler? den som er med høytaler deksel på førersiden?
Runar-CSi Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Skrevet Mars 20, 2011 Har ikke bilde desverre, Har egentlig begge deler, ikke bestemt meg for hvilken jeg skal bruke... Bud?
kroken Skrevet Mars 20, 2011 Skrevet Mars 20, 2011 har ingen anelse hva dette koster og er begrenset hva jeg vil betale får den m logoen nederst på fotvileren men du har sikkert en pris du hadde sett får deg?
icemanM5 Skrevet Mars 21, 2011 Skrevet Mars 21, 2011 Har du testa den rullgardina, sånn at den er helt i orden...? Evt minstepris...? Mvh
Runar-CSi Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Skrevet Mars 22, 2011 Jeg har ikke testa den men det kan jeg jo se på om det lar seg gjøre.. Den ser bedre ut enn den som står i bilen min og den funker utmerket.. Jeg har vel ingen minstepris men det er nok verdt noe.... ikke gull men det er heller ikke søppel...
icemanM5 Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 Jeg har ikke testa den men det kan jeg jo se på om det lar seg gjøre.. Den ser bedre ut enn den som står i bilen min og den funker utmerket.. Jeg har vel ingen minstepris men det er nok verdt noe.... ikke gull men det er heller ikke søppel... Hehe.. Jeg skjønner deg godt! nei jeg bare kjøpte en ferdig utplukka av en for en stund siden skjønner du, og når jeg fikk den inn i bilen så viste det seg at den ikke virka. Motoren hadde kvelda, noe som er svakheten på akkurat disse el-solgardinene. Men gi meg et vink om du får testa den da, for da er jeg muligens interessert! Mvh
Runar-CSi Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Skrevet Mars 22, 2011 Den er testet og går ut og inn.... Var en her og kikket på den også og han var veldig intr...
icemanM5 Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 Selger du denne med komplett ledningsnett, bryter og bryterpanel til midtkonsollen der den sitter...? Mvh
Runar-CSi Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Skrevet Mars 22, 2011 Nei, det har jeg ikke. jeg har kun denne hattehyllen til overs...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå