ilummina Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 hei å hå dette trenger jeg nå 525tds e34 m Diff /m sperre En god diesel boks har en nå men den er ikke på lik linje med den forgje jeg hadde 525 tds Instrument som har gått rundt 200 000 som alt funker på i å med at tempratur målern min har ryki Alt annet av grom ting til interrese sku også hatt en good bleed ventil vist noen har til overs PM mvh Sigbjørn . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilummina Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2011 Up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TDV Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 heidu eg meinar at eg har ett e34 525tds instrument liggande. eg har aldri hatt liv i instrumentet då eg kjøpte bilen som et vrak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilummina Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2011 heidueg meinar at eg har ett e34 525tds instrument liggande. eg har aldri hatt liv i instrumentet då eg kjøpte bilen som et vrak. Pm sent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Du trenger heller ikke å bry deg om hva telleren står på, det er bare å bytte chippen bak på instrumentet det 518,520 og 525tds instrument går omhverandre bare man bytter chip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilummina Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2011 Du trenger heller ikke å bry deg om hva telleren står på, det er bare å bytte chippen bak på instrumentet det 518,520 og 525tds instrument går omhverandre bare man bytter chip Joda men 525 går til 6 k rpm har 80 liters tank så vil vell ikke funke på samme måten problemet mitt på det ene jeg har er at tempen ikke funker noe som er litt dumt problemet mitt med den andre er at det er pixel feil i triptellern å turtellern går bare på jalvparten av hva den skal vist du bytter over chipsa vil turtellern funke da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Du trenger heller ikke å bry deg om hva telleren står på, det er bare å bytte chippen bak på instrumentet det 518,520 og 525tds instrument går omhverandre bare man bytter chip Joda men 525 går til 6 k rpm har 80 liters tank så vil vell ikke funke på samme måten problemet mitt på det ene jeg har er at tempen ikke funker noe som er litt dumt problemet mitt med den andre er at det er pixel feil i triptellern å turtellern går bare på jalvparten av hva den skal vist du bytter over chipsa vil turtellern funke da ? 80l tank har nå vel alle e34 så det er ikke noe problem, men kom til å tenke på turtelleren ja, tror nesten den fungerer som den skal om du bytter chip, for den styrer turtelleren og økonomi måleren. Kan ikke si annet en prøv jeg men nå er det mange tds instrumenter rundtomkring, så det burde ikke bli et problem å få tak i et, ja pixefeil er helt vanlig på E34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilummina Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2011 Du trenger heller ikke å bry deg om hva telleren står på, det er bare å bytte chippen bak på instrumentet det 518,520 og 525tds instrument går omhverandre bare man bytter chip Joda men 525 går til 6 k rpm har 80 liters tank så vil vell ikke funke på samme måten problemet mitt på det ene jeg har er at tempen ikke funker noe som er litt dumt problemet mitt med den andre er at det er pixel feil i triptellern å turtellern går bare på jalvparten av hva den skal vist du bytter over chipsa vil turtellern funke da ? 80l tank har nå vel alle e34 så det er ikke noe problem, men kom til å tenke på turtelleren ja, tror nesten den fungerer som den skal om du bytter chip, for den styrer turtelleren og økonomi måleren. Kan ikke si annet en prøv jeg men nå er det mange tds instrumenter rundtomkring, så det burde ikke bli et problem å få tak i et, ja pixefeil er helt vanlig på E34. Ja men når jeg har et uten pixel feil hadde det vært fint å fått i stand det men må ha ryki en krets eller noe i å med at tempen ikke funker på den ene er det noen som fikser opp instrumenter å pixel feil ute i markedet det som det er pixel feil på fungerer liksom helt fint i 5 min så etter det ser jeg ingen tin inni der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 har diff:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå