T.H.O Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 solgt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet April 2, 2011 Forfatter Share Skrevet April 2, 2011 Nei, er ikke solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 Starteren på bilen har begynt å krølle litt når motoren er varm. Hører starteren spinner, men det er ikke alltid den slår ikke skikkelig inn. Den starter alltid, men det hender det må et par forsøk til. Dette er kun et problem på varm motor. Har en brukt starter på handa til 700kr. Men vet ikke om jeg rekker å få bytta dette i nærmeste framtid pga lange dager på jobb. Jeg har egentlig ikke lyst til å selge bilen. Men må bare innse at jeg ikke har tid til å få gjort noe med den. Derfor går den til førstemann med 45.000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1302385340 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet April 11, 2011 Forfatter Share Skrevet April 11, 2011 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1379 Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 mulig en fordel å ta telefon om du ønsker bli kvitt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 mulig en fordel å ta telefon om du ønsker bli kvitt den Sendt deg pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 Fortsatt til salgs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benhop Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 solgt? Nei. Regner med at bilen blir beholdt. Den har mye større bruksverdi enn salgsverdi. Grunnen til at jeg vrurderte å selge, er kapital til boligkjøp, men tror jeg ordner det på andre måter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benhop Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 hmm.. så du beholder den eller?. viss ikke er jeg inntrisert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå