moen92 Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Selger en meget veldholdt og pen 318 touring. Bilen har oppvarmede seter, stor kjørekomputer, ASC, svart skinninteriør, ettermontert fjernstyrt sentrallås, nye diskanter og mellomtoner i sparkepanel, for tiden montert en Kenwood spiller med bluetooth, usb osv. Bilen er 99 % rustfri, det vil si den eneste rusten jeg har funnet, er den nederst på bagasjelokket, noe som jeg vil si karakteriserer alle bmw 3-serier. Det er 16 " alu felger på vinterdekk, og 18 " alu felger på sommerdekk, følger med et reservedekk for vinter, og ett for sommer. Er ettermontert framfanger, lyktesenkere, og hekkspoiler, dette er av ukjent merke da det er forrige eier som har montert dette. Har nytt oljefilter og nye bremseklosser liggende, så dette blir byttet før et eventuelt salg/bytte. Jeg bruker bilen som pendler bil, og kjører 15 mil hver dag, og har aldrig hatt problemer med bilen! Utrolig god å kjøre ! Men ettersom jeg likar forandringer, har jeg nå ett ønske om bil med større motor, f.eks E30/E46 325 eller Ford Sierra Cossworth. Jeg er veldig usikker på pris, men mener bestemt at bilen er verdt rundt 60 000 kroner, så kom med bud eller bytteforslag! Er åpen for innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå