Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei!

Det er nok feil å plassere en sånn bil her, men er det noen som ønsker seg en bil som er billig i drift? Og som har billig forsikring? Isåfall så har jeg en små tøff VW Polo med tysker stuuk :)

Bilen er en 1998 modell VW Polo 6n. Det er en 1.4 motor som går som en klokke og har gått 170 tusen. Som sagt er den veldig billig å kjøre med, jeg har full tank i 2 uker med min kjøring :) Denne måneden har jeg påkostet den ca. 25 tusen: Sommerfelger med dekk (brukte) av typen steffan 225 bak og 195 foran 14 tommere (gromme hjul!!!), annlegg som forsterkeren er felt ned noe som ser utrolig bra ut og ikke minst er praktisk. Helt flonka nytt kw coilover kitt som senker veeeldig lavt! Kjører ikke så veldig lavt nå pga snø osv. 4 hjuls kontroll er tatt :) Motorrommet ser ganske bra ut også, fordi toppdekselet og eksosdekselet er polert opp og motordekselet er lakkert i bilens farge.

Bilen er rust fri og nylakkert av eieren før meg :)

Hvis noen er interessert i en Polo og har en fresh BMW, så kom gjerne med innbytteforslag! Åpen for det meste :)

Kontakt meg på: 400 90 491

Hilsen Martin Forsberg

Her er noen bilder:

wvpzxcnst4pux53gnkgi.jpg

7hupfbp9xe8cjrzp2pgu.jpg

c31fh8d4iqcxrreosgwy.jpg

mfu7itxom9yt7gwc0k9n.jpg

v08icdt0h199mbr3sulk.jpg

dxov39ie6dqgjfzyz61z.jpg

f03g8wkn06dazt122fbc.jpg

17so218uapth8u11tia8.jpg

vjvbibnz04a1uxzb16nc.jpg

9yukrn0ktolsysz0wnaq.jpg

tyajubof982u03lt1xdf.jpg

mlnwax1s0knfdmwqgp79.jpg

Skrevet

Tøff liten "rotte"! Hadde vært bil til samboeren min, dette :D

Er skjermene blitt valset for å få plass til felgene, eller subber de noe aldeles forferdelig? Hvilke slitedeler er byttet med bilen? EU-ok? Hvilken pris kan du gi ved rask handel?

Svar meg gjerne på Pm hvis du ønsker det 8)

Skrevet

hei hei:) her er det litt flere bilder, motorrom også:) hehe.. for og være heelt ærlig med dere folkens! bilen ser ikke no fresh ut nå, men når sommerhjulene er på er tysker stuuket tilbake:) :) :) hehehe

ferske bilder, tatt 24.03.2010:) med mobil kamera, så kan hende oppløsningen ikke er helt på topp...

otcts8mtewwu0zb3gzev.jpg

ppjukq7d388x3jtt385b.jpg

umdz2a90r9jfhpoo870s.jpg

fep63z6r8h5egbycmffd.jpg

qgzwwgzp3cb59o4i3d83.jpg

"gammelt bilde" men måtte bare avslutte med dette.. :) hehehe

b79yrgnimxs8cfpsnpra.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...