beemerfanatic Skrevet Mars 20, 2011 Skrevet Mars 20, 2011 Har en komplett motor jeg selger i deler. Det meste av slitedelene har ikke gått 10.000 km en gang etter overhalling. topp(nylig planet,men må trolig gå over styringer/seter) LLM dyser Tomgangsregulator viskosekobling(vifte) deksler i front på motor trimkam 286gr (som ny) alle deler i topp (som nytt) veiv (Ble polert å vasket) råder Div drev/kjede/skiner/strammere(som nytt) oljepumpe bunnpanne m/oljeføler oljefilterhus spjeld innsug(rund kontakt) klimapumpe(tilstand usikker,da jeg fikk den med på en motor en gang) vannpumpe(brukt men i orden) blokk stempler Har også stempelringer,veiv/rådelagre som også er som nytt..
Hans Skrevet Mars 24, 2011 Skrevet Mars 24, 2011 Til e34? Isåfall trenger jeg triggerhjul å føler! Har du d?
morten325i Skrevet Mars 30, 2011 Skrevet Mars 30, 2011 pris på toppen?? ser det slakk i ventilstyringene ???
beemerfanatic Skrevet April 5, 2011 Forfatter Skrevet April 5, 2011 toppdeksel,triggerhjul å føler samt registerdeler er solgt. Resten kan slenges inn bud på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå