kabeldeigen Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Hei, hvordan løsner man girkulen på en automatkasse? Er det bare til å dra denne rett opp? med rå muskelkraft Kan dette gjøres uten at knappen på girkulen "kødder" seg ved å ta av kula? Eller er det noen skjulte skruer/triks? Skulle gjerne fått denne av, da regnskogen skal lakkeres... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 sett den i N. klem inn knappen. dra hardt rett opp. pass på tenna dine kula løsner brått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2011 sett den i N.klem inn knappen. dra hardt rett opp. pass på tenna dine kula løsner brått. Og vil ikke kødde noe til ang. knappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 ikke såvidt jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 På e36 minnes jeg at det er en liten unbrako skrue som må løsnes først. Mulig det er slik på e39 også. Mener det er et lite hull på en av sidene litt nede på håndtaket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2011 Da var kulen løsnet....dro den rett opp, gikk fint det Lakkering next Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 På e36 minnes jeg at det er en liten unbrako skrue som må løsnes først. Mulig det er slik på e39 også.Mener det er et lite hull på en av sidene litt nede på håndtaket. Det er ikke skrue på E39, verken på manuell eller automat På manuell skal man bare dra rett opp uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå