torgeirmo Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Har en 1987 735i. Dette er sikkert et veldig dumt spørsmål men er det noen som vet hva den lyden som varer i ett par sekunder når jeg begynner og kjøre og som kommer igjen når jeg stopper bilen. høres ut som det kommer ifra torpedoveggen dette er bare av ren nyskjerrighet Mod.Edit (S.Hafsmo): Endret topic til en noe mer beskrivende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Dette må du beskrive mye bedre om vi skal kunne gi deg noen forslag. Er det før/når du starter/stopper bilen, er det manuell/automat kasse osv. Om det kommer etter du har slått av tenninga så kan det være AC anlegget du hører. Det bruker elektriske motorer til spjeldstyring og flere av spjeldene stenger automatiskt når du stopper og slår av tenningen. Hadde også vært fint om du skrev en bedre tråd tittel, "e32" sier ingen ting problemet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 elektrisk lukking og åpning av luftspjeld ja, var det samme på min E32 også, høres ut som små elektriske motorer som surrer (noe det også er) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 luftsjeld som åpner og lukker til friskluft inn i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå