Gå til innhold

BMW 520i 24v til salgs ,MANUELL

Cihad1985
 Share

Anbefalte innlegg

strøken bmw til salgs!Eu godkjent,garasje bil alltid stått i garasje.

Bilen har gått 330000,det som står på instrumentet men damen sa at instrumentet var byttet egentlig har den gått 230000 man merker det når man kjører,kjøpte denne bilen fra en gammel dame som ikke brukte bilen på 4 år fra 2006 til 2010 ,kjøpte bilen i september og er storfornøyd ingen ulyd,strøken men ikke en nybil derfor skal man ikke forvente en nybil ,den er strøken til å være en 91 modell mest spurte spørsmålet på bensinstajoner og ute er om den er m5 og dette viser hvor strøken den er og et smil i fjeset som stolt fører av bilen.bruker verken olje eller vann,nesten ingen rust. skjekker interessen må ikke selges,bud eller 30000.-kr.Selger bilen pga av bein skade ,skal ha automat istedet(vanskelig å trå inn clutchen)Jeg er veldig trist pga salget men sånn er det bare.Jeg har alltid vært en entusiast av e34en siden jeg er 6 år gammel så tro meg denne bilen er bare i veldig god stand,det er bare å komme å prøvekjøre ellers ring meg på 45482285.Forresten står bilen i Drammen/Lier,Selges som den er.Useriøse folk vennligst ikke ring da min tid er gullverdt,og folk som vil ha en perfekt bil(til og med nye biler har mangler)dette er en (91) modell bil.

det som er gjort:

-Alle væsker son fins i bilen(motorolje med filter,kjølevæske,dif.olje alt annet)medfølger all kviteringer fra merkeverksted.du har en bil som du ikke kommer til å tenke på noe på et per år.

-bremser,skiver og klosser rundt

-hardyskive

-varmeapparatvifte

-originale m5 felger

xoi91ypfnd7uxcq7s7z7.jpg

ea4reda5c83gbctscmbt.jpg

5xfry2ilr00fc616vwst.jpg

l9jj4wg6lbafskmwizej.jpg

poj7a6q0p3nj6lpv05ba.jpg

0msbw5fxxt18gcet8x27.jpg

xdg2tdeb3fgcnjn17m9e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...