joergenw Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 hei! som emnetittelen sier har jeg et problem med bakluka, den vil rett og slett ikke åpne seg via håndtaket bak på luka, jeg kan bruke bilnøkkelen (knappen på nøkkelen) og knappen inne ved dørkarmen på sjåførsiden, men altså ikke på luka....noen som har en idé om hva det kan være, evt. mulig å skifte selv (vanskelig?) mvh. jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joergenw Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beta Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Brudd på kabel eller microbryteren i håndtaket som har tatt kvelden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm535i Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 er nok microbryteren som ikke virker, siden du kan åpne med nøkkel og knappen inne i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 ta av trekket på bakluka, kikk inn bak kontakten, der ser du microbryteren, ta en liten skrutrekker og dytt ned tappen på den, da hører du om den løser ut eller ikke, da vet du hva som er feil, er sannsyligvis den som er problem, været bortom det flere ganger, tror jeg har har en slik på jobben så kan sende en PM hvis du trenger,,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joergenw Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2011 takk for hjelp, skal sjekke microbrytern når jeg får tid da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 hei!som emnetittelen sier har jeg et problem med bakluka, den vil rett og slett ikke åpne seg via håndtaket bak på luka, jeg kan bruke bilnøkkelen (knappen på nøkkelen) og knappen inne ved dørkarmen på sjåførsiden, men altså ikke på luka....noen som har en idé om hva det kan være, evt. mulig å skifte selv (vanskelig?) mvh. jørgen Har du sjekket ledning fra bagasjelokk inn til bilen. Jeg fikk ikke åpnet med bagasjeshåndtaket. Da fant jeg ut at det var mange ledninger brutt. Jeg loddet igjen og fikk brukt håndtaket for å åpne lokket . Her er tråding med bilder: viewtopic.php?f=1&t=169428 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå